Z naszej galerii

Cyprinus Club - Aktualności

Wiadomości Cyprinus Club to miejsce, w którym znajdują się wszelkie artykuły napisane przez społeczność klubu. Tutaj znajdziesz aktualności z klubu wędkarskiego Łódź dzięki, którym będziesz na bieżąco.

Oko Cyklopa-latarka czołowa.

Niewiele osób przywiązuje dużą wagę do latarki czołowej, a przy jej wyborze kieruje się mocą świecenia, czyli ma oświetlić jak najwięcej i to by było na tyle.Przez kilka lat również podobnie podchodziłem do tego tematu, ale coroczne lub nawet częstsze kupowanie nowej latarki czołowej trochę mi się znudziło, gdyż tanie urządzenia, mówię o kwotach w …

Po kilkunastu latach łowienia na tzw. standard, czyli kije o długości 12ft przyszedł czas na zmiany, a że z reguły łowię na niedużych, bardzo zakrzaczonych wodach decyzja zapadła na skrócenie wędek.Od lat byłem bardzo zadowolony z kiji TB, więc wybór padł na wędki właśnie tej firmy, a konkretnie na model Phantom XBR 11ft i tu już zdradzę, że osiągi…

Sprawdzamy łowiska PZWNauczeni doświadczeniem, że nie wszystko złoto co się świeci, w tym sezonie postanowiliśmy sprawdzać populację karpi w łowiskach PZW Mazowsze. Dlaczego tak przewrotne motto – otóż w wielu z nas pokutuje przeświadczenie, że tylko łowienie w sprawdzonych miejscówkach jest pewne jeśli chodzi o ryby. Dość często nawet nie c…

Urodziłem się i wychowałem w Parczewie. Jest to małe miasteczko na Lubelszczyźnie położone w rozwidleniu rzek Piwonii i Konotopy. Na ryby pierwszy raz zabrał mnie mój Tato. Pojechaliśmy do lasu i znaleźliśmy odpowiedni kij leszczynowy. Potem w sklepie kupiliśmy żyłkę, spławik i haczyk.Co to była za frajda- siedzieliśmy nad rzeką i łowiliśmy płotki.…

fox FX 11PIERWSZE WRAŻENIEFX11 prezentuje się świetnie, już po pierwszym dotyku i pierwszym zakręceniu korbą widać dużą precyzję, a czarny lakier dodaje mu klasy.Żyłka jakiej użyłem do tych kołowrotków to oczywiście moja ulubiona NASH D-CAM.Nawój bardzo precyzyjny, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że tak precyzyjnie nawiniętej żyłki już dawno n…

KARPIE W UPALNY DZIEŃ 01.06.2015 r. KARP 10,50 kg. 86 cm., druga sztuka 80 cm. 7,50 kg. złowiony na kulkę proteinową, haczyk bezzadziorowy i zostały zdezynfekowane preparatem antybakteryjnym co pomaga w szybszym zagojeniu się ran kutych i przetarć które mogły być spowodowane tarłem KARPI. W tym dniu złowiłem jeszcze 3szt. o wadze 4,50 kg…